11 May 2012

Artık Weblog Sözlük Yazarıyım

Uzun zaman önceleri Ekşi Sözlük'ün kapısında bekleyip bekleyip, sonunda usanmışlık, bıkmışlık, küsmüşlük ve biraz da "sen istemezsen ben de yazmam" şeklinde "tavşanın dağa küsmesi" olarak da yorumlanabilecek kızmışlıktan sonra artık bu şansı kaçırmıyayım dedim (sanki çok ısrar etmişler gibi oldu) ve blog yazarlarının sözlüğü olarak lanse edilen bu sözlük sayfasında (farkındayım çok fazla sözlük kelimesinin geçtiği bir cümle oldu, idare ediniz) yerimi aldım.


Sayfayı kuranlara teşekkür ediyor, "faydaburada" ismiyle gireceğim "entry"lerimi takip edebilirsiniz diyorum. Evet, entry dedim, sevmiyorum bu internet dilini, bilenler bilir, ama öyle yerler (böyle yerler mesela) var ki kullanmak zorunda bırakıyor insanı.


Sayfa buradadır efendim :




Nihat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...