08 November 2012

Tarih kimleri yazıyor ?


Bu değil, bu da değil. Bunların hiçbirisi değil. Beni anlamıyorsunuz. Bunca gayretleriniz, yazımlarınız, çizimleriniz hepsi boşa. Bu kadar sıradan işlerle insanları yeterince kandıramayız. Ceplerimizi dolduramayız. Halkı sömüremeyiz. Altımıza 500 bin dolarlık özel sipariş araba alamayız. 120 bin dolarlık yataklarda yatamayız. 

Ben farklı olsun istiyorum, insanlar rahat yaşasın, ama yeter ki borca, krediye, takside boğulsun, tüm hayatı bankalarca ipotek altına alınsın, daha çalışmadan kazandıkları benim hesabıma aksın, kıt kanaat kazandığıyla gelecek hayali kurarken geleceğini bugünden harcayan insanlar olsun istiyorum. Bakın reklamda bile kendim oynuyorum, hem hiç bir çalışanıma teşekkür bile etmiyorum hatta bütün çalışmalarını ağır çekimde elimin tersiyle iterek gösterdikleri tüm emeklere ne kadar çok değer(!) verdiğimi göstermiş oluyorum. 

Emekten değil sermayeden yana olmam gözünüze batıyorsa ben ne yapiyim? Hem sizin için ormanda ata binebileceğiniz evler, şoping senterler yapıyorum ya daha ne yapıyım? 

Komşuluk, mahalle kavramı, akşam annemgil size gelecek sıcaklığı, bakkala anahtarı bırakmak, toplumsallık artık eskide kaldı, "hayal etim yaptım" diye gösterip daha maketinden size satacağım sitelerimde hepiniz birbirinize o kadar yabancı, o kadar yan komşunuzu tanımadan yaşayacaksınız ki, birbirinizden o kadar uzaklaşacaksınız ki benim sitelerimde birbirinize karşı(!) güvenlik içinde olmanız için her taraf kameralarla dolu olacak, benim cebimin dolması için belki biraz ağaç kesilecek, belki şehrin tarihi ve kendine münhasır silüeti allak bullak olacak ama artık tarih hayal edenleri değil kapitali cukkaya indirenleri yazıyor ! 

Artık tarih hayal edenleri değil HAYASIZCA EZENLERİ yazıyor !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...